Sunday, April 10, 2011

Nasi Lemak Sotong Lipat-lipat.. ko ade???

"Awan Nano" lagu Hafiz sedang berkumandang kat Teh Tarik Place ni.. sesuai dengan keadaan hujan renyai2 kat luar sana.. nyaman sekali.. kalo kat rumah mau tertdo ni.. aku singgah penat shopping cari kasut.. xtau ape nak makan.. Nasi Lemak Sotong.. ermmm dapnye.. ape pun boley, perut dah lapar.. Shopping sorang2 pun boleh.. lagi senang nak beli barang. Amik-bayar-terus blahh.. Dulu seblum ade New Wing kat sini, tak lah ramai sgt orang yang dtg sini, semenjak ade bangunan baru..nak cari tempat makan pun susah. semuanya penuh.. Nak kata ade konsert kat sini, xjugak..nak kata musim perayaan pun x jugak.. wehhh... kenapa korang sume kuar time skang???? sesaklah.. g balik la..

korang ade sotong lipat-lipat cam ni???
siap ada spare tyer lagi.. nak???

Tengah dok tunggu order aku sampai, ade sepasang merpati geletis kat depan aku ni.. adoyaiiii menyampahlah aku tengok.. ko nak makan ke, nak buat wayang??? Cuba lah buat kelakuan snonoh skit.. xtau ker, aku ni ade kamera??? ape kes dgn kamera???? hah..buat entry lah.. aku xkisah kalau ko nak cintan ke, nak makan ke, nak lepak ker.. tapi aku sakit mata sbb geletis..atau dlm bahasa mudahnya penyakit mengitis.. huh.. Geli... Dah ler awek ko tu jual sotong kat semua org.. isk2... xlaku lah sotong ko tu.. dah ler besar, berlipat2.. nak je aku cakap..

"hello, sotong ko tu kalo jual sekilo singgit pun x laku, baik ko simpan elok2."

slalunya, pompuan lebih suka jual nasik lemak sotong kering.. laki xmampu nak jual.. aku xpeduli ko jual nasik lemak sotong singgit ke, dua hinggit ke...ataupun sale 50% skali pun, semua orang xnak beli lah.. geli tau..sotong kedut2.. yuksss... so pada pompuan di luar sana, tolonglah jaga nasik lemak sotong anda.. itu hak peribadi, tak perlulah ko nak jaja macam jual sayur kat chowkit tu yer.. kalau lelaki boleh jaga, kenapa pompuan x boleh??? (bukan semua pompuan sama kay, jangan terasa pulak)


jom makan...nasik lemak sotong.. eee... gelila..


Dah loya aku dihidangkan dengan Nasik lemak Sotong basi tu, makanan aku pun sampai.. makan skit jer, sbb dah loya loya n loya.. so korang ingat yer.. jangan jaja Nasi Lemak Sotong korang tu yer.. silap haribulan terus kena Snap Dengan kamera aku.. hehe.. jom makan...

psssst: Kak Limah pun xmo beli nasik lemak sotong kering tu

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...