Sunday, April 10, 2011

Masih Ada


Sob Sob.. malam ni tetiba feeling cinta pulak.. banyak pulak kenangan lama yang dok main kat fikiran.. OMG.. xperlu kut.. ntah kenapa.. haha.. ingat aku xde perasaan ke hah? cinta tu kan lumrah.. :-). sadis n tragis bila teringat balik.. btw benda dah lepas buat apa nak dikenang.. at least ada jugak kenangan aku bercinta.. :-) w'pun sadis dan meleleh air mata, hidup mesti kena teruskan jugak.. arghhh sentip skang dah xde sape2 lagi.. (ye ke?) ye kut.. takat perasan sorang2 tu ada la.. so jom rasai bersama apa yang aku rasa skang ni..

Sudah berulang kali ku mencuba

Menahan rasa sakitnya di dada

Cuba kau selami kau lihat dan kau rasa kasih sayangku ini adalah setulusnya

Bukan niatku menyakitimu

Bukan maksudku mengabaikanmu

Janganlah kau meragui cintaku

Hanya satu kupinta

Dengarlah luahku

Jangan menangis sayang, cintaku hanyalah untukmu

Takkan bisa ada yang lain, yg terbaik darimu aku yang lemah tanpamu

Kau diciptakan untukku….

Jangan menangis sayang, cintaku hanyalah untukmu..takkan bisa ada yang lain

Yg terbaik darimu, aku yang lemah tanpamu…

Kau diciptakan untukku…

isk.. xleh blah... layan je la.. releks2.. ni lirik lagu sebenarnya.. aku mana mampu nak tulis puisi macam ni.. kalau nak dengar full song klik sini .. Masih Ada drp Breakfast Band okey.. layannnnn...


psssttttt: jangan mainkan perasaan ku lagi.

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...