Saturday, April 9, 2011

Kamal Adli Pun Follow Blog I Tau...

Gambar ni aku snap masa lepak Teh Tarik Place..
esok petang aku akan update entry dari sana.. stay tuneee

Fuhhh!!! dah beberapa hari aku tak update entry skang ni.. mesti ramai yang tertunggu2 kan? (ade ke?) skang ni tengah bermalas-malasan nak update entry.. balik rumah terus mandi tidur jer.. penat dengan kerja yang tak tahu kesudahannya.. minggu ni banyak betul dugaan aku.. pasti lepas ni ade CSI dari HQ yang akan turun utk meneliti kes yang sedang dan baru saja terjadi kat opis.. aku tak nak cerita n story2 kat sini, biarlah geng2 kak Limah ofis aku jer yang tau.. kepada mereka2 yang terbabit tu, harapkan banyak2lah bersabar yer.. itu je yang aku nak cakap.. pasni pasti aku punya akaun department akan di kodek2 oleh CSI tu.. arghhhhh.... OMG.. please help me.. walaupun aku tak terbabit secara langsung...

Korang jangan ingat aku tak update entry, aku tak bukak blog aku ni.. aku bukak.. aku tengok sape yang melawat, sape yang follow n sape yang dok komen.. terima kasih banyak2 yer.. ternyata entry aku pasal Usop tu masih lagi dapat perhatian yang tinggi..

Hah..siap aku capture profil dia lagi..


Tadi masa dok sibuk tengok ade sape yang latest skali follow blog aku ni.. ternampak nama yang agak familiar.. dan kalo aku sebut, mesti korang akan kenal punya dengan nama ni.. Kamal Adli.. hah.. tak sangka rupanya dia pun dah follow blog aku yang tak glamer ini.. terima kasih lah yer.. aku pun tak sedar bila dia follow.. tengok kat situ, dia hanya follow 11 blog aje.. hehe.. glamer jugak aku ni yer.. sampai artis pun nak klik follow button kat blog ni.. walaupun blog ni tak segah Ben Ashari tu.. kalau korang nak follow blog dia.. klik sini

Dah itu cite pasal follower terbaru, n apa xtvt aku minggu ni? kenapa Geng2 Kak Limah tak panggil utk show lagi ni? masing2 sibuk dengan shooting filem terbaru ker? hehe.. tiba2 teringat Kak Limah muncul kat Konsert AF tadi.. Glammmm Kak Limah, tapi nape lah tak tukar baju????? Pentas Glam, takkan pakai kain batik jer? huhu.. konsert yang boringgggg... layan je lah, sbb xde cite yang best.. semua menyanyi out.. hanya ada beberapa org je yang ok.. tapi tak leh lawan dengan Salima Mentor tu.. kalau letak Salima kat situ, barulah naik seri AF..

Oklah, aku tak nak corat coret panjang sangat.. sbb esok nak ke ofis.. ade kerja yang perlu aku siapkan.. hmmmm menteri pun ade cuti..

psttttt: aku suka pada dia..tapi siapakah dia????? tutttttt

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...