Wednesday, March 2, 2011

Siapakah Fatin Maisarah di hatiku??

siapakah pemilik nama Fatin Maisarah??
:-) dialah kekasih hatiku yang tersangat comel dan tersangatlah banyak cakap.. aku rindu sangat nak jumpa dgn pemilik nama Fatin Maisarah ni.. dah agak lama aku tak jumpa dengan dia.. last aku jumpa ialah bulan 10 tahun lepas kut.. pastu dah xde dah..
aku ingat lagi time Raya Haji yang lepas, kitorang berdua calling-calling guna teknologi terkini.. iaitu Skype.. jangan ingat dia x pandai guna skype?

agak best jugak sbb boleh video call.. so ala-ala conference la.. yang jauh kita dekatkan, kan?
nak strory time tu aku tak dapat balik kampung, aduhhh sedih sangat...
dia pandai nangis.. menangis time buat video call dgn aku.. dok sibuk tanya aku, kenapa x balik? aku ada kat mana? ermmm.. nak buat cam na cuti dh xde time tu.. so tak dapatlah nak balik jumpa dgn mereka-mereka itu..

dulu time dia ada kat KL, wahhh bukan main rapat lagi dia dengan aku.. balik kerja terus nak bercerita.. heheh.. so sweet la..

banyak cakap n pandai menyanyi.. haha..
dia juga ada ciptakan lagu khas untuk aku..
so kalau aku kol atau balik kampung jumpa dgnnya, dia tak akan lupa utk nyanyikan lagu

yang diciptakan khas itu untuk aku..
senyum je lah aku dengan budak ni..
esok 03 March 2011 adalah hari jadinya..
so i would like to dedicate my very special dedication to her..
Happy Birthday my sweety..
Love U so Much..
ni lah pemilik nama Fatin Maisarah tersebut..

5
.
.
4
.
.
3
.
.
2
.
.
1
.
.
.
TADAAAAA...
anak buah aku la.... :-)

Happy Birthday Sweety... ala comel-comel...

1 comment:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...