Wednesday, March 30, 2011

Hari Biru-Biru Purple


ape cer, ape cer arini??? harini adalah hari biru-biru purple.. hehehe.. pagi tadi malas giler nak bangun pegi keje.. hujan renyai2.. sejuk, sedapnya tdo.. kalolah boleh amik mc arini, mmg syokkkk gilerrrrr.. tapi aku ingat satu benda je, kalo aku MC keje aku mesti bertimbun nanti.. arghhhh hilangkan rasa malas, wake up pegi keje.. mood ala-ala langit biru, sbb nak freshkan badan pegi keje...aku pakai kaler purple..

secara x sengaja, same lah pulak dgn besfwen aku.. Oney... dia pun pakai kaler yang sama dengan aku.. aik.. berjanji ke en Hafiz??? tak lah, kebetulan jer.. dulu pun penah sedondon.. arini pun sedondon lagi.. oleh sbb dah pakai sedondon ni... apa lagi Shoot time.. hehe.. guna kamera enset jer.. kalau bawak DSLr, mesti macam2 aksi lagi.. hehe.. cukuplah sekeping dua...

Hari biru-biru Purple

Mood gembira, rasa nak makan jer arini.. bayangkan aku kuar lunch seawal pukul 11 pagi... erk.. lunch? pukul 11 pagi?? yer la.. sbb aku bosan dok lam ofis.. ajaklah si kecik tu g makan2 kat IoI.. sbb tak de arah tujuan kemana nak makan... kitorang lepak makan kat Kemaman Classic Kopitiam.. mmg superb makanan kat sini.. terasa beb.. sedap.. seblum ni aku tak penah makan kat sini.. si kenit ni cakap makan kat sini sedap.. so apa lagi try lah.. huh, aku order nasik paprik jer.. dengan air "Bluess Lemon" kut.. kaler Biruuuu... yummy deliciousssss... amik kau.. satu balang kuih raya pulak dia bagi kat aku..sampai tak abis aku nak sedut.. so kalo korang terjalan2 kat area IoI ni, bolehlah singgah.. try makan kat sini.. superb..

owh tidak, aku lupa shut down pc aku rupanya, cuma lock je


Aduh esok month end, ingat nak settle keje arini.. sbb tak nak bz esok.. tapi dah macam malas lah pulak nak stay back.. log off Pc lepak kat mamak sebelah office ni dgn Geng2 kak Limah.. perghhhh... bingit!!!!! nak tau kenapa... banyak pulak mamat bangla yang lepak kat sini.. sbb ade diorang nak tengok Game kriket.. bising sangat.. dah macam stadium kat negara sana dah aku rasa.. semua sama jenis jer.. semangat kenegaraan betulla.

Dan yang aku rasa kelakar sgt.. ada jugak yang datang tengok game pakai kain pelikat.. hehehe.. punyalah tak sabar nak tengok.. lepas mandi, sarung kain pelikat.. senang cerita..


ni lah mamat bangla yang tengok game pakai kain pelikat tu.


psssttt: nasib baik xde yang datang bawak sepanduk...


1 comment:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...