Saturday, February 19, 2011

once upon a time...



“I feel so blessed when I think of you
And I asked Allah to bless all we do
You’re my wife and my friend and my strength
And I pray we’re together in Jannah

All I know I found myself
I feel so strong
Yes every thing was changed when you came along
And there’s a couple of words I want to say”

Lagu dari maher zain..


*aku harap next month ada improvement

Lately aku ni terlalu lemah sangat dengan tekanan tempat kerja. Sakit pala, stress.. tapi aku cuba untuk cool.. kadang2 tak boleh jugak.. lagi cuba nak cool, lagilah tekanan. Aku bukannya tak biasa kerja dengan org yang terlalu nak kan semua benda perfect. Last time pun aku pernah kerja dengan perangai manusia yang macam tu. Tapi kali ni, lagi hebat daripada dulu. Aku tertalu stress sbb nak fikirkan semua benda aku kena buat dengan “perfect”. Tak boleh salah wlaupun sikit.. huh… L. Mmg ada lah perangai manusia mcm ni dalam dunia.. bukan x boleh nak fikir semua benda kena buat perfect.. tapi agak2lah sikit. Kehendak manusia semuanya bukannya sama. Asalkan dah ikut apa yang perlu cukuplah.. tak kan sampai semua benda nak kena ikut selera dia kut. Arghhhh.. tekanan aku. Nak senyum pun dah susah. tapi in other way, bagus jugak..

Life skarang tak macam dulu, agak culture shock dgn department baru. Masuk awal, balik kerja lambat.. tapi masih tak siap2 lagi. Adakah masa harus di salahkan? Tidak sama sekali, sbb masa sama saja.. setiap org guna jam yg sama..Cuma tak pandai nak urus masa dengan betul jer.. tak per, mungkin sebulan dua je kut, lepas ni dah back to normal.. sementara nak biasakan diri dengan environment baru.

*kenangan kat kuching

So harini cuti, aku nak dok umah je.. nak settlekan gambar yang tergendala. Harap2 dapat lah aku siapkan paling cepatpun esok. Owh no… esok besday member baik aku.. oney.. Oney, tahun ni kita tak dapat nak celebrate besday macam dulu2 lagi kan? Maklumlah kehidupan awak skarang dah lain, tak macam dulu lagi.. semuanya dah berubah.. woiiittt!!!! Cepatnya masa berlalu. Bila kita nak g vacation mcm dulu2 lagi ni???? Boleh ka lagi? ( walaupun dah tau jawapan dia, tak boleh). Huhu.. xpe asalkan awak bahgia yer..

time dulu-dulu sibuk menyanyi
rasa-rasanya ni last kita amik gambar berdua kot....


Tapi ingat, banyak sangat kenangan kita time dulu2.. sampai ke Sarawak kita sampai.. semuanya gara-gara “Show”.. miss dat moment friend. Susah, gembira, cerita kekar, semuanya sama-sama kan? Tapi semuanya ilang disebabkan satu insiden.. ahh benci pulak aku ingat benda tu. Btw oney.. aku harap one day, b4 ko kawin kita pegi vacation lagi ek? J.. happy besday my friend



No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...