Wednesday, February 16, 2011

aku nak bercutiiiii

Lalalalaa... penat lah bekerja.. aku perlukan masa untuk berehat seketika. kalau tiap2 hari bekerja pun badan akan jadi penat. aku perlukan masa untuk diriku sendiri.. sekarang ni aku mmg dah xde masa langsung untuk diri sendiri.. keluar rumah masuk ofis awal, balik lewat.. banyak benda nak kena blajar dalam masa yang singkat.. everything about "Due Date".. adoi!!!!
Letihla.. dulu bolehla main2.. tapi sekarang semenjak dah tukar department, aku dah x boleh macam dulu lagi.. semua nak kena up date.. tak boleh nak tertinggal langsung.
Dalam kepala otak aku asyik ingat nak pegi bercuti kat pulau2 yang sunyi dari hiruk pikuk kota.. hmmmmmm, sbb kat sana jauh dari kota metropolitan... hanya boleh dengar desiran ombak jer... fuhhhhh bestnya.. RELAX... tapi masih lagi tak tau kemana nak bawak diri ini untuk pergi bercuti.. last time aku dah penah jejak Pulau Tioman, but kali ni nak jugak rase pegi pulau2 yang lain pulak.. orang cakap daripada pegi bercuti kat pulau, baik pegi Medan ke, Bandung ke, Bali ker.... ahhhhh... buat ape? aku bukannya nak pegi bershopping.. kalau nak bershopping, kat sini pun boleh..
Biasanya kalau nak pegi pulau2 yang cantik kat mana ek? selain dari tioman, pangkor n langkawi? any idea? arghhhh... semakin aku tak sabar nak bercuti.... bilalah tarikh yang sesuai untuk buat semua benda ni???? aku tengah bayangkan lepak kat pulau, pegi snokling, tengok sunset.... mak ai.... ilang sekejap bab keja.. makin lama makin berat kepala otak aku ni.. Harap2 dalam masa terdekat ni aku akan dapat bercuti jugak.. YesssSss!!!!.... Myfriends... any idea?
kalo ada idea yang menarik bagitau kat aku.. kita arrangkan benda ni...
"I Need Holiday"

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...