Sunday, February 20, 2011

Why Monday?


Owh no.. esok dah hari isnin.. Hari Bekerja sedunia.. mata masih lagi tak mo lelap tdo.. apakah yang sedang aku fikirkan? Haha sudah tentu kerja yang bertimbun2 bagaikan Gunung.. Cam ne nak buat ni? aku perlukan robot untuk membantuku.. Bila fikirkan hari isnin, mulalah timbul perasaan malas ni.. Ma
las sangat2.. teramat sangat.. sukar digambarkan dengan lensa kamera..
*kiralah berapa ekor kambing pun... sama je

Mata tolonglah mengantuk cepat sikit.. sekarang ni aku kena penyakit susah nak tdo malam.. tak tau kenapa. susah sangat. Orang cakap, jangan tdo di siang hari.. manede aku tdo pun.. Kalau nak mengantuk baca buku.. aku try gak baca buku, habis bermuka-muka surat..tapi lagi segar..
Nak kena kosongkan fikiran.. Itu yang aku tak berjaya nak buat lagi.. Ingat senang kosongkan fikiran? lainlah kalau kepala otk ni buleh di reset dan di format macam lap top ni kan? Tiap-tiap malam kalo nak tdo, format jer..
Apa-apapun, esok mesti masuk kerja dengan semangat (walaupun tidak). Tiap-tiap hari kena ada passion ( sama ja bagi aku). Arghh.... aku x suka tengok report yang panjang berjela-jela, dan nak kena siapkan report..
*ini akan terjadi esok kalo x dpt tdo..

Damn.. xyah lunch and boleh balik awal.. (jangan haraplah)..
Okey.. esok mulakan so malam ni nak kena senyum banyak-banyak supaya Happy masuk keja esok..
Gud nite...

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...