Monday, January 24, 2011

wow barulah nampak macam lelaki...

Hahahah!!!! agak kelakar bunyinya.. tapi itulah reaksi pertama apabila aku masuk ofis pagi tadi.. ermmm selama ni aku bukan lelaki ke? Agak ganas pertanyaan ofismate aku tadi.. tapi xpe, at least kan.. mungkin hanya gurauan tapi...aku tau apa yg diorang maksudkan.. Maklumlah harini aku baru gunting rambut pendek.. Macam askar.. Hah puaslah hati korang kan? Dapat tengok rambut aku pendek macm ni? SEbelum ni agak berserabut sikit.. Maklumlah hidup yang tidak terurus.. Kalau dah kawin tak pela, sbb makan pakai ada bini jaga.. OPsssssss... Malas lah pk pasal kawin lagi..
Karekter lelaki, jadi lelaki, lelaki menjadi2, mana yang sesuai? pilihlah sendiri.. aku lebih baik jadi diri sendiri.. Tak payah nak pk pasal org len.. Ada org bagi makan aku? X kan? SO what???? lantaklah aku nak jadi apapun.. asalkan aku tau apa yang aku buat.. Memang org agak berfikiran pelik skit, kalau usia dah agak lanjut, tapi tak kawin2 lagi.. Aduhhhh aku ni dah tua sgt ka? Tak kan? Kalau kawin pun tak semestinya dia tu lelaki.. Definisi kawin jangan tersalah erti.. Kawin bukan untuk tunjuk yang dia tu lelaki atau tak, kawin ni wajib bagi mereka yang berkemampuan dan bagi mengelakkan zina.. Walaupun aku belum kawin lagi, aku tak berzina.. Ada kat balai polis report tentang aku berzina? Kalau ada, aku bagi kat org tu RM5k.. amik kau..
Kenapa aku agak sensitif malam ni? Ermmmm, adalah sebabnya.... aku terasa hati dengan golongan manusia yang suka cakap yg bukan2... Eh Hello....contohnya... "dia tu tak kawin mesti sebab dia .... kan?" itu yng org slalu ckap.. Isk2 kolot betul fikiran kau.. Pernah tak dengar org yang dah kawin, ada anak...tapi masih buat benda2 tak elok kat luar? pernah kan? So for What diorg kawin? I dun want to answer that question..
So persoalannya sekarang ni.. adakah aku ni betul2 lelaki? Ofcos aku ni lelaki... OOOooo kalu tak kawin maksudnya bukan lelaki la? Subjek apa yg ko blajar kat skolah dulu, yg ada stetment cam ni? Mai tunjuk kat aku sat... Gerammmmmnya aku bila aku dengar org cakap macam tu..
Esok aku sambung lagi entry ni.. aku dah ngantuk....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...