Saturday, January 22, 2011

Bayang-bayang sendiri?

Takut pada bayang-bayang sendiri? Owh no.. mesti ada yang tak kena ni.. Biasanya kalau kita takut dgn bayang-bayang sendiri ni, kita tak ada keyakinan yang begitu kuat pd diri sendiri.. betul ker?? tepuk dada tanya diri sendiri..
Tapi itulah aku.. aku memang selalu pikir banyak kali kalu nak buat sesuatu benda.. bukan apa, takut benda tu lain pulak jadinya.. Memang aku ni seorang yang kurang keyakinan.. ERmmmm... ntah.. Sejak dua menjak ni, ada sesuatu yang asyik dok main2 kat fikiran aku.. Iskkk.. bila la dia nak ilang nih????? Penatlah dok pikir.. Tapi Xpe kita tinggalkan dulu..biar aku je yg settlekan sendiri..
Satu ketika dulu, aku selalu buat sesuatu benda tanpa fikirkan baik buruknya.. Ermmmm, biasalah tu, masih belum matang kut.. Tapi skang dah matang ke? Haha..matang bukan diukur dari segi usia, tetapi dari segi pemikiran.. Ada orang ada otak, tapi tak boleh nak berfikir.. Macam-macamlah. Well....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...