Saturday, January 22, 2011

Entry ku...


Semekom.. duhhh.. dah lewat malam rupanya.. kenapa aku masih tak tdow ni? aku pun tak tau. susah betul nak lelapkan mata ni. Banyak berfikir kut..Apa Yang aku sedang fikirkan? aku pun tak tau.. tapi biasalah dah esok cuti memanglah susah nak lelap mata ini. Harini, tiba-tiba rasa macam nak tweet.. OMG!!! dapat tweet dgn misha omar.. superb.. mmg terbaik ar..
Tadi masa kat ofis, aku mmg stress.. adoaiiii...banyak betul keja.. aku tak expect langsung keje banyak sebegitu rupa. Stressss.. Tapi nak buat macam mana, dah nama pun keje. Kita ni kuli je, bukannya bos pun.. Kalo bos pun tak kan dapat goyang kaki gk, cuma tukang jahit je yang keje dia dapat goyang kaki.. Hahahaha.. Alhamdulillah, arini dapat berita gembira.. ada seorang fotographer yang nampak hasil karya seni aku.. dia bagi pujian.. Aduhhhh terkesima sekejap.. Mana taknya, dia seorang yang pro dlm bidang ni.. So bukan senang nak dapat pujian.. Tapi tak bermakna apa yang aku buat tu, aku harus berpuas hati. Sebab banyak lagi yang aku harus belajar.. From A to Z. Banayk sangat..
Memang Interest aku adalah dalam bidang fotografi, tapi sebagai hobi jelah.. dan tak disangka, officemate aku nak mintak aku amikkan gambar dia masa kawin nanti.. Alhamdulillah, syukur aku ke hadrat illahi, kerana bagi aku peluang untuk mencuba dan mengembangkan bakat aku ni.. Aku akan berusaha dengan lebih gigih lagi untuk mengejar cita2 ku ini.. Jadikan Hobi Sebagai Kerjaya... Aminnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...