Wednesday, January 12, 2011

Selamat Tahun Baru

Selamat tahun baru 2011.. arghhhh... dh semakin membesar rupanya aku ni.. namun Alhamdulillah kerana masih lagi di beri peluang untuk menghirup udara dan menjalani kehidupan seperti biasa.. apakah azam aku untuk tahun ni? ermmmm... masih lagi nak congak2, tapi azam yg lama2 pun masih lagi belum tertunai.. Macam2 suka duka dilalui sepanjang tahun lepas.. yang duka dijadikan tauladan dan yang suka dijadikan kenangan yg indah untuk selama-lamanya..
Dah hampir nk petang umo aku ni. Tapi masih lagi dok single mingle. ermmm biasalah org ckp, selagi tak sampai jodoh..selama itulah kita akn hidup membujang.. Memilih???? Owhhhh mungkin tidak sama sekali.. Siapalah aku utk buat pilihan yang melampau kan? just wit n see je la.. kalau ada jodoh tak kemana..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...