Thursday, June 21, 2012

Doakan Yang Terbaik....

Assalamulaikum, terkesima sebentar apabila ada yang bertanya soklan pelik.. for me, no no no, itu tak pelik langsung. Fitrah kejadian manusia apabila terlalu leka dengan hal dunia.. Owh ruginya aku masa itu. Bnayak benda yang aku dah terlepas. Aku hanyalah insan lemah yang terlalu lalai dengan arus dunia. Setelah ada sesuatu yang terjadi, barulah aku sedar bahawa itu hanyalah ujian daripadaNya. Syukur aku masih lagi mempunyai peluang untuk bernafas dan mendekatkan diri padaNya. 
         Kita tak mampu dari melarikan diri daripadaNya, sebab dari Dia kita datang, dari Dia juga kita akan kembali. Masih lagi seperti dahulu, aku harap apa yang berlaku ini akan berterusan hingga bila-bila.. Mungkin ada yang nak tau apa sebenarnya yang ingin kukatakan ini, tapi maaf, aku tak mampu untuk meluahkannya.. Dulu, aku terlalu alpha dengan permainan kehidupan, aku dah malu dengan diriku sendiri.. Apa yang aku dah buat? Ya Allah, kau permudahkanlah perjalanan hambamu ini.. Aku teringin nak share dengan teman-teman, tapi biasalah manusia, apabila kita nak share sesuatu yang baik, pastinya kita yang kena balik. Tak apalah, biar mereka sedar sendiri...mungkin masanya belum tiba. 
         Aminnn....



No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...