Sunday, September 13, 2009

My Hari Raya stuff


semalam aku n the geng berbuka untuk last minit shopping di Maju junction.. ini ialah arir yg mendapat perhatian dan permintaan ramai..iaitu 3 Layer Tea..mmg sedap sgt..jadi sesiapa yang nak mencuba keenakan air ni bolehlah ke sini..setelah berbuka puasa, kitorg sume bergerak ke Jalan Tunku Abdul Rahman untuk mencari barang2 yang hendak di shopping..penat giler...dgn jalan jem lagi..aduh jangan cakaplah..semuanya nak buat sentuhan terakhir untuk menyambut 1 Syawal yg bakal menjelma.

ok..inilah baju yang aku dapat sambar kat sini..dengan pilihan yg begitu banyak, akhirnya baju ni jugak yg aku pilih...belang2 purple..cantik n smart..harganya pun agak murah dan berbaloi jugaklah.. tak cukup dgn itu, butang baju pun aku beli gak..
inilah perfume dari Georgio Amani Attitude yang akan aku sembur untuk hari raya nanti..ok..nanti aku story lagi.. nak tdo..




No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...