Saturday, August 15, 2009


i miss my hometown... lihatlah inilah pemandangan kampung halaman ku yg indah sgt.. udara yang nyaman, tenang jer... sejuk mata memandang.. tak yah nak bz2 macam kat KL ni.. serabut sgt2. bilalah aku dapat balik kampung ni? dah lama sgt rasanya kau tak balik kampung.. asyik mak ayah jer yang turun KL jenguk anak2.. bila lama2 terasa macam dah bosan sgt dok KL ni.. hari2 buat benda yang sama. takde perubahan. owh No!!!! BORING!!!!!setinggi mana langit yang kita junjung, jangan lupa untuk memandang tanah.. sejauh mana kita melangkah, jangan lupa untuk memandang org yg di belakang, makin jauh kita melangkah tapi tak tahu kemana kita akan pergi.. perjalanan hidup ini terlalu panjang..I miss My hometown.. bila bangun pagi, nyaman tak payah pasang air cond pun macam kat cni.. bangun pagi terus ada hidangan breakfast, makan tgh hari.. malam... x payah nak pk pegi beli makanan. i miss my mom... best kan? senang jer idup.. nikmat kehidupan sebenar.. dulu time kecik2, xpayah nak pk banyak..ape yang rase nak mintak jer.. tapi bila dah besar ni susah lah skit kan? dulu, time blaja... kol ayah suh masukkan duit, senangnyer..dari kecik sampai besar tetap nak mintak ng ibu bapa.. pengorbanan mereka ini mmg tak pernah lupus.. tak pernah habis kalo nak balas.. dats y aku terlalu rindukan kampung ku.. aku pun x paham, bila di fikirkan balik, kat kampung lah lebih senang.. tengoklah nanti kalo dah boleh transfer, terus jer aku lepak kat kampung.. fuhhh x sabar dah ni..sabar yer, i'll be back forever...2 be cont...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...