Tuesday, August 11, 2009

Sedikit tentang ku


hello..ini semua cerita biasa.. kita hanyalah insan biasa yang hanya mampu merancang..sudah bertahun hidup di dunia namun objektif sebenar kehidupan ini masih lagi belum jelas.. ada org yang sudah beranak pinak...namun aku ni masih lagi bujang... bila nak kawin?? wow soalan yang terlalu luas untuk dijawab.. bukan tak de keinginan nak mendirikan rumah tangga..tapi tunggulah nanti bila ada jodoh aku akan kawin jugak.. hehe.. hidup seorang diri pun tak lepas lagi, macam mana nak kawin kan? :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...