Thursday, August 27, 2009

A story behind a cup of Coffee

jom lepak minum coffee.. sambil2 tuh leh dgr cerita yg aku nak story ni.. tetiba time balik ng hasny tadi aku terfikir pasal jodh masa depan.. byk yag kitorg bersembang.. huhu...ntah tetiba d
dia jadi sendiri..aku pun tak tau macam mana soal ni boleh dibincangkan.. terlalu jauh kitorg bincangkan.. soal jodoh dan masa depan...tetiba fikiran aku melayang jauh terfikirkan masa depan aku..sampai kemana aku boleh pegi..mmglah tak boleh nak agak kan? tapi perancangan untuk masa depan tu mmg lah ada.. cuma skang ni berjalan hampir 70%..mana lagi 30%? bila nak capai 30% tuh? tak tau lah... aku pun tak merasa perancangan hidup aku ni sempurna.. ermmmm...
sadis bila memikirkannya... well thats life.. lagi satu kitorg borak pasal kawin... apa? kawin? erkk..tetiba aku terfikir umo aku dah mencapai 26 thn.. lagi 3 thn dah menjagkau 30.. aduh...dah nak sun set dah umo... tapi sampai skang blum kawin lagi... mmglah elok kawin bila btul2 dah bersedia.. tapi sampai bila nak tunggu bersedia kan? ntah... tak ada jawapan untuk ini.. tapi aku rasa by next year i have to end my zaman bujang... insyaAllahh... jodoh dah ade.. tapi belum di perkenalkan dgn family lagi.. blum bersedia lgi... aduh masih lagi belum bersedia...bila? still in question mark.. tu la.. bila terlalu tunggu masa untuk bersedia, tak tau bila.. well skang ni apa yang aku perlu buat ialah.. family aku perlu tau dgn sape aku berkawan dan dgn sape aku bercinta... wait ya... mak ayah, one day i will tell n introduce my future soulmate n ur future 'menantu'...dah tak lama dah... dat girl ok la...not so preety but nice n gud looking.. but what the most important thing is dia boleh menerima aku dan family aku dgn seadanya... aduh menarik kan? i luv u my dear... hahaha jiwang laks..but nice lah...sbb dis is from heart to heart punya feeling..since dulu lagi aku jarang dpt rasa keikhlasan sebenar diri aku.. dis is the time.. time will reveal everything...
suatu masa bila difikirkan dgn hati yg terbuka, kita akn dapat rasa bahwa hati kita ni ikhlas or tak.. seperti apa yg aku rasakan sekarang.. tapi bila aku gtau kat meber aku, diorg hanya tergelak, tersenyum dan terkejut...is it real??? itu yg diorg fikirkan.. aku tak tau nak share cam ner..
but through dis blog i can tell everything..aku leh conteng apa sahaja yg fikiran aku tengah fikirkan sekarang.. huh..letihla..well dis topic will b cont..

No comments:

Post a Comment


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...